Sample Sunday – You Seem Bothered

Unedited.

No release date yet.

But yeah.

They’re a lot LOL.

 


I raised an eyebrow. “No, not pink. Blush. If I walk in here next week and there is pink leather in this car, your ass outta here.”

Unruffled by my threat, Jeremy stepped in again, giving me a nod. “Whatever you need, Ms. Hamilton – consider it done. Just say the word.”

Ay! Back the fuck up off my wife.”

Holy shit.

Jeremy looked up, confused, but didn’t step away, even as Denver strode in our direction, anger practically radiating off him. He actually – bless his heart – stepped in front of me, between me and my husband, as if he’d assigned himself my protector.

“You seem very bothered, my man, let’s hold up.”

That stopped Denver in his tracks.

In front of me, Jeremy’s shoulders relaxed, but… no.

That was the exact opposite of what he should be doing right now.

Denver smiled.

Beautiful, but… terrifying.

The perfect ivory of his teeth against soft mahogany lips, and darker skin, the lush tapestry of coily, coal-black facial hair – Denver was, truly, magnificent. But the loveliness of his smile laid in direct contrast to the barely-bridled rage in his eyes, something Jeremy didn’t know my husband enough to pick up on.

Me?

I wasn’t even a little surprised when Denver pulled the gun from the waistband of his exquisitely tailored bespoke suit. Jeremy had no time to react to the sight of it before it was already under his chin.

“Did you just call yourself getting between me and my wife?” Denver asked, his face just inches from Jeremy’s as he peered into his eyes. “I know that’s not what you called yourself doing, right?”

“I… I… um… nah, man. I… I just…”

“Get your bitch ass outta my face,” Denver growled, moving the gun just enough that Jeremy could get free.

Wisely, he took off running.

Everybody out!” Denver demanded, and I rolled my eyes as the few workers in the garage who’d been watching the scene unfold went scurrying in the same direction as Jeremy. Once the door closed behind the last person, he looked to me. “What the fuck is this, Kensa? You’re trying to get somebody killed now? That motherfucker in your face – that’s who you were talking about last night?”

“You’re the one holding a gun.”

He looked at the gleaming metal in his hand, then back to me, before tucking it back out of sight, where it belonged. “We need to talk.”

Share on facebook
Share on twitter
Share on email

I'm listening!

17 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Carolyn Y King
Carolyn Y King
6 days ago

I can’t wait to read this book. This is going to be so good

Sharon Mahones
Sharon Mahones
6 days ago

Omgoodness. Your teasers

LaJeana Davies
LaJeana Davies
6 days ago

OOOOOOOOOhhhhhhhh!! I am so invested in this snippet! Hurry CCJ!

Lakier W.
Lakier W.
6 days ago

Oooo man I thought was gonna be longer. I like all the energy coming from this little teaser. Denver sounds like he be wilding out and from what I read lol his wife enjoys driving him wild!

KB
KB
6 days ago

I’m Sooooo ready! Just my kinda guy!

Ayanna
Ayanna
6 days ago

Denver sounds crazy… but I’m here for it!! At first this was giving me Sean vibes, but now I see this is something totally different!

Toshaleza
Toshaleza
6 days ago

You know that you’re just wrong to get me that involved and then just leave me hanging like that?! It’s cruel!

KG
KG
6 days ago

You probably know what I’m going to say LOL….I know it’s going to be a dope series….But, I’m waiting on the Audiobooks!

L.W.
L.W.
6 days ago

Denver has to make ish known so there will be no misunderstanding

Pennie G. Truitt
Pennie G. Truitt
6 days ago

Oh Snap!!!!! Why you do this to me. Now I truly am Bothered!!!!

Lisa Heard
Lisa Heard
6 days ago

Ooh this sounds like its going to be hot . I can’t wait

Debbie
Debbie
6 days ago

Girl, stop playing..why you wanna tease us like that…smh

Krystyna
Krystyna
6 days ago

Hoemahgawd!!! This was just enough to hook us then make us mad, ma’am!! You knew what you were doing! I cannot wait for this!!

Shermeathia
Shermeathia
5 days ago

Ok Denver sound like a hot head but I’m kind of here for it. Is that toxic?! Lol. Seriously cannot wait to read this one.

Frances HODGE
Frances HODGE
5 days ago

Oh my my my

Adrienne Gonzalez
Adrienne Gonzalez
3 days ago

I already know this is gonna be so just patiently waiting for that drop!

Jamise
Jamise
1 hour ago

OMG! I know this is going to be amazing! Can’t wait!